Finalista: LPP S.A.
Wdrożenie: Store Vision – mobilne procesy sprzedaży i zarządzania towarem
LPP (właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay) wdrażając Store Vision postawili sobie za cel zarówno zmniejszenie czasochłonności zarządzania tym towarem, jak zintegrowanie kanałów offline i e-commerce, aby dać klientom w sklepach dostęp do pełnego asortymentu w jak najkrótszym czasie.
Autorska aplikacja mobilna Store Vision pozwala pracownikom sklepów w dowolnym miejscu na błyskawiczne sprawdzenie dostępności produktu w całej sieci LPP i zamówienie go do wybranego sklepu, bez konieczności zajmowania kasy, logowania się do ERP ani chodzenia na zaplecze. Minimalizuje to ryzyko utraty klienta, który nie znalazł w sklepie tego, czego szukał. Funkcja monitoringu stanu towaru w czasie rzeczywistym pozwala na szybkie uzupełnienie sprzedanych egzemplarzy i zaplanowanie ekspozycji nowych i najpopularniejszych modeli. Mobilne drukarki pozwalają na szybkie aktualizacje cen na etykietach.
Korzyści mierzalne:
Korzyści niemierzalne:
These Stories on Digital Excellence Awards
Marszałkowska 18 lok 5
00-590 Warszawa
office@degroup.pl