REstart Program
DE Model

Czy polski rynek jest gotowy na innowacje w zakresie Digital Signage?

19-06-06 23:20

Rozmowa z Włodzimierzem Urbańskim z Komputronik Biznes S.A.

Czy polski rynek jest gotowy na innowacje w zakresie Digital Signage?

Na przestrzeni ostatnich lat zauważamy w Polsce zwiększone zainteresowanie tematyką Digital Signage. Coraz więcej firm wykorzystuje tę technologię w codziennej komunikacji z klientami i pracownikami. Jej dalszy rozwój jest nie tylko nieunikniony, ale wręcz oczekiwany. Firmy budują m.in. na bazie tej technologii swoją przewagę konkurencyjną. Naszą odpowiedzią na potrzeby rynku jest autorskie rozwiązanie do Digital Signage - MovarchDS, które doskonale wpisuje się w oczekiwania, wymagania i potrzeby naszych partnerów i klientów. 

Jakie jest zastosowanie rozwiązania na rynku w sektorze handlu detalicznego? 

Ciekawym przykładem zastosowania Digital Signage są sklepy dużych sieci, które mają swoje lokalizacje w mniejszych miejscowościach. Często są dużo mniejsze zarówno pod względem powierzchni, zatowarowania, jak i liczby personelu. Wyświetlając w ramach Digital Signage interaktywną aplikację, mamy możliwość pokazania klientowi końcowemu pełną ofertę, znacząco wykraczającą poza fizyczną ekspozycję w sklepie. Klient może złożyć zamówienie, określić sposób dostawy, a także ocenić poziom swojego zadowolenia z bieżącej obsługi. Tym sposobem budujemy relacje z klientem poprzez kształtowanie jego decyzji zakupowej stosując dodatkową treść, jak np. grafiki czy komunikaty tekstowe, a także pozyskujemy opinię dotyczącą jakości świadczonych przez nas usług. 

Czy to jest jedyna branża, która jest odbiorcą rozwiązań Digital Signage?

Digital Signage pozwala dynamicznie wspierać inne branże, nie tylko retailową. W Komputronik Biznes realizujemy projekty m.in. w takich obszarach jak przemysł: obrazowanie danych na linii produkcyjnej, szkolenia BHP, prezentacja raportów, logistyka: marszruty, interaktywne mapy dojazdu, czy w przypadku transport: informowanie o warunkach pogodowych, drogowych czy zdarzeniach niepożądanych. Warto podkreślić, że do realizacji takich zadań wykorzystujemy także technologię RFID, beacony czy analizę obrazu video.

AUTOR:

Włodzimierz Urbański – z branżą IT związany od blisko 20 lat, gdzie współpracował z takimi firmami jak Sygnity, grupa Emax oraz Komputronik S.A. Obecnie w Komputronik Biznes zarządza zespołem wsparcia sprzedaży aplikacji biznesowych.  

Komputronik Biznes całościowo realizuje projekty z obszaru Digital Signage, począwszy od koncepcji marketingowej, poprzez dostarczenie systemu MovarchDS (także w opcji chmury Microsoft Azure), na infrastrukturze różnego typu wyświetlaczy skończywszy. Rynek DS nieustannie ewoluuje, a nasze autorskie rozwiązanie MovarchDS znajduje ciągle nowe zastosowania.

Artykuł przygotowany przy współpracy z:

Znalezione obrazy dla zapytania komputronik biznes logo

 

Tutaj daj znać, jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych inicjatywach