Model Cyfrowej Gotowości (Digital Excellence Model) powstał
w efekcie konsultacji z polskimi liderami biznesu, którzy na co dzień wykorzystują
potencjał technologii w rozwijaniu swoich organizacji. Sprawdzamy jak udźwignąć
wyzwania cyfrowej transformacji, przygotowując organizację, ludzi i narzędzia.
Możliwości technologii cyfrowych stanowią kluczowy element strategii i modelu biznesowego.
Kompletna wizja strategiczna odnosząca się do wyzwań ery cyfrowej jest powszechnie znana w organizacji
Wdrożony model biznesowy oparty o nowoczesne technologie jest podstawą konkurencyjności i skalowalności
Biznesowe cele dla cyfrowej transformacji są ustalone i wdrożono ich pomiar
Firma ma dostęp do, lub zarządza cyfrowym ekosystemem firm i osiąga dzięki temu skalowalność i rentowność biznesu
Propozycja wartości oparta jest na pełnym zrozumieniu klientów i rynków ery cyfrowej
Potrzeby cyfrowych klientów i ich decyzyjne ścieżki zakupowe są zidentyfikowane i odwzorowane w rozwiązaniach customer management
Pomiary i zaawansowana analityka danych o doświadczeniach klienta są wdrożone i wykorzystywane do poznawania potrzeb i rynkowych szans
Zorientowany na klienta zestaw produktów i usług opartych o nowoczesne technologie cyfrowe został zaprojektowany i wdrożony
Ekspercka wiedza z zakresu nowych modeli zachowań w social media jest zbierana i wykorzystywana w procesach zarządzania klientami
Cyfrowe kompetencje i zasoby technologiczne bezpośrednio wspierają strategię i model biznesowy
Budowana jest specjalistyczna wiedza technologiczna umożliwiająca tworzenie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych
Marszałkowska 34/50 lok 22
00-554 Warszawa
office@degroup.pl