W dzisiejszym złożonym i zmiennym świecie nie ma czegoś takiego jak księga dobrych praktyk. Musisz testować swoje pomysły i patrzeć co z nich wyniknie. – Jaromir Pelczarski, COO BNP Paribas
Jeśli pratyki HR mają być dostosowane do aktualnych potrzeb danego zespołu, to nie ma dobrych i złych praktyk – są te, które sprawdziły się u nas i te pozostałe. Porady ekspertów mogą być źródłem tych eksperymentów, szkolenia i konsulting mogą pomóc uzbroić się w dobre narzędzia i metody do zarządzania realizacją celów.
Ale dla opiekuna ludzi, kreatora human experience, facylitatora zmian i badacza trendów przyszłości pracy – ważne są empatia, rozmowa i przekonanie w nadawaniu kierunku rozwoju. Rozmowa nie tylko z pracownikiem czy działem biznesowym albo managerem IT, ale też testowanie swoich hipotez, feedback i porównywanie wyników z osobami, które próbowały tego samego podejścia albo spotkały się z podobnymi problemami.
HRBP, którzy wzięli udział w naszym programie mówili, że w wirze bieżących kryzysów, zmiennych priorytetów i gonienia targetów, brakuje czasu na refleksję, samorozwój i zmianę strategii. Nawet inni pracownicy HR są odizolowani, zajmują się całkiem innymi problemami albo nie mają czasu na wymianę doświadczeń.
My stawiamy hipotezę, że elementem takiej refleksji i planowania strategii powinien być brainstorming z innymi HRBP i managerami HR przy wsparciu merytorycznym społeczności liderów IT i Digital. Tutaj też wychodzimy od empatii i relacji. Dlatego zapraszamy Was do przetestowania tego podejścia w Waszym rozwoju i wspólnej rozmowy o wyzwaniach i pomysłach w ramach społeczności Digital HRBP
Marszałkowska 18 lok 5
00-590 Warszawa
office@degroup.pl