Jakie są możliwości sztucznej inteligencji w biznesie? Czy teraz jest dobry czas żeby rozpocząć jej wdrożenie? Jak się przygotować i jakich błędów unikać?
Zaprosiliśmy do debaty 10 praktyków zarządzających rozwojem sztucznej inteligencji w wielkoskalowych wdrożeniach: w pionierskich projektach badawczych i firmach inwestujących w rozwój zaawnsowanej analityki, wykorzystujących machine learning:
Bogumił Kamiński, Kierownik Zakładu Wspomagania i Analizy Decyzji, Profesor nadzwyczajny SGH
Michał Staśkiewicz, CEO & Co-Founder alphamoon.ai
Olaf Piotrowski, Chief Data Officer Allegro
Przemysław Zakrzewski, Head of Software Development Center, ABB
Kamil Konikiewicz, Director of AI Office, PKO Bank Polski
Adam Ocharski, Dyrektor Obszaru Business Intelligence, Santander
Marcin Kurczab, Dyrektor ds. Innowacji, PZU
Marcin Choiński, Head of Big Data & Analytics Ecosystem, TVN
Maciej Chwiłoc, Dyrektor Rozwoju Produktu, Grupa Pracuj
Maciej Skrzos, Chief Innovation Officer, BEST S.A.
Z tej debaty i dalszej rozmowy wynikło sporo wniosków o tym czy i jak przygotowywać się na wprowadzenie AI (tzn. ML) do firmy. Zapraszamy do lektury:
These Stories on CIONET Poland
Marszałkowska 18 lok 5
00-590 Warszawa
office@degroup.pl